klachtenprocedure ArboTeam
ArboTeam streeft ernaar om de dienstverlening naar alle tevredenheid van onze klanten uit te voeren. Daarbij spelen onder meer inhoud, bereikbaarheid, snelheid van werken en informatievoorziening een rol. Bent u niet tevreden over de dienstverlening van ArboTeam of heeft u een specifieke klacht dan vragen wij u contact op te nemen met ons. Wilt u een officiële klacht indienen? Wij raden u dan aan om de volgende klachtenprocedure te volgen.
- Klacht indienen
U kunt uw klacht schriftelijk indienen per brief of e-mail ter attentie van ArboTeam. U ontvangt van ons een ontvangstbevestiging binnen 5 werkdagen.
ArboTeam
John F. Kennedylaan 2
5612 AB Eindhoven
info@arboteam.nl
- In behandeling nemen van de klacht
De directie van ArboTeam neemt de klacht in behandeling en zal u hierover persoonlijk infomeren. Gezamenlijk met de verantwoordelijke medewerker(s) wordt de relevante documentatie en informatie verzameld en wordt uw klacht uitvoerig besproken. - Uitspraak
Op basis van de verzamelde informatie wordt een uitspraak gedaan. Dit doen wij binnen 3 weken na ontvangst van de klacht. Mocht het ons niet lukken binnen 3 weken te reageren, zullen wij u hierover tijdig informeren. Zowel persoonlijk als schriftelijk worden de uitspraak en eventuele verbeterpunten met u gecommuniceerd. Indien de klacht gegrond blijkt, wordt aangegeven welke verbeteracties ArboTeam uit zal voeren. Bij een ongegronde of deels gegronde klacht wordt de uitspraak gemotiveerd. - Oneens met de uitspraak?
Wanneer u het niet eens bent met de uitspraak, kunt u binnen 14 dagen na dagtekening schriftelijk bezwaar indienen bij ArboTeam. Geef hierin duidelijk aan wat u van ArboTeam verwacht. - Komen wij er samen niet uit?
Dan kun u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Arbodiensten via de website www.klachtregeling.nl.